Semestern är över nu



God morra, god morra!

Nu har det återigen gått för långt mellan inläggen och jag ber om ursäkt för detta. Jag har haft mycket för mig den här senasta veckan då jag har hängt med los familjos i San Diego, besökt Sea World och Universal Studios. Men nu är vi tillbaka på hemmaplan, mamma, pappa och Robin har fått en jättefin gästlägenhet här i min byggnad och jag har börjat skolan igen. Det låter väl underbart!

Jag ska väl ta och berätta lite kort om San Diego och Sea World. Staden var väldigt fin och mysig, en kväll åt vi på en asgo mexikansk restaurang och en anna kväll åt vi gott grillat på en amerikansk restaurang. Jag köpte en jättefin Roxy bikini som jag invigde i hotellets jacuzzi. Tyvärr hade vi lite tråkigt väder även där, det såg soligt och fint ut men när man gick utanför dörren så fick man ett kallt slag i ansiktet, det blåste som bara den. Jag vet inte vad som försegår här i California just nu, här i Hollywood brukar det inte alls blåsa specielt mycket men det senaste dagarna har det vart halv storm! I alla fall så frös vi nog som värst dagen då vi besökte Sea World, dagen började bra med kanonväder. Vi satte oss på läktaren för att uppleva den fantastiska späckhuggar showen, å visst var den bra men blöt blev man. Fiskjävlarna blötte ner oss som bara den :) Som tur var så var vädret väldigt fint första timmen så vi alla torkade hyfsat snabbt men sen blev det snorkallt. Allt blir lite mindre roligt när man fryser... Men vi såg massa fräcka vattendjur, Nemo, Doris,sköldpaddor, hajar, sälar o.s.v.

Jag ska berätta mer om Universal Studios och Robins fördelsedag men det får bli nästa gång för nu måste jag gå till skolan.


På en ö i San Diego som heter Conorado







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0