Tack för den här gågnen



Hej på dej!


Igår åkte mor, far och bror hem till lilla Sverigen igen, flyget gick kl 9 på kvällen så vi hade nästa hela dagen på oss att umgås en sista gång innan dom lämnade oss. Det har varit väldigt trevligt att ha dom här och fått visa dom hur jag har det här i LA. Det har också varait väldigt kul att åka runt lite och se nya ställen så som Las Vegas och San Diego. Det som kunde ha varit bättre är nog vädret, och om jag hade varit ledig en vecka till så att jag hade kunnat visa dom runt mer här i Hollywood. Jag var ju bara ledig den veckan då vi åkte på äventyr så nu när dom har bott hos mig så har dom fått klara sig sjävla större delen av tiden. Men det gick la bra ändå :D

Vi har fått gjort väldigt mycket under de här två veckorna, massa shopping, massa mat, Sea World, Universal Studios, Hard Rock Café, NHL hockey match och lite solåbad vif poolen. Tyvärr fick dom inte äran att träffa Yumyum :( Han är på väg hit nu och kommer antagligen inte hit för äns på tisdag/onsdag. Det är helt otroligt att det finns företag som jobbar med att köra runt folks hundar över hela landet, men visst är det tur för en en sån som Yummi när man är för tjock för att flyga!

Idag är det då sista dagen, vi har legat vid poolen i ett par timmar och nu ska vi äta middag i deras lägenhet. Dom har ju hyrt vår gästlägenhet som vi har här i byggnaden, jätte fin är den, eller den är ju som min fast möblerad och klar.


Ska vi ta och sumera denna tid med lite bilder kanske? Ööh, jupp!


Från besöket på Universal Studios


Mötet mellan min min famlj och mina roommates!


Lite hockey satt inte fel

Tack för denna gången mor, far och bror. Jag hoppas ni hade kul här med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0