Kletigt golv


Wasssapp!!??

Den här veckan gick rasande fort! Det var ju bara måndag igår eller? Ingenting av intresse har hänt så därför har jag inte bloggat så mycket...Jag har gått i skolan, jag har pluggat, jag har kollat på hockey å lite film och gossat med Yumyum.

Eller jo, Det har hänt något utöver det vanliga! I måndags när jag kom hem från skolan. Jag hade planerat massa saker jag skulle göra när jag kom hem men det blev inget med det. När jag kom in i hissen stank det målarfärg som bara den och när jag kom upp till min våning så hade dom spärrat av så att jag inte kunde gå till min dörr. Golvet var alldeles blött, brunt och fult. Eftersom jag bor ca 4 steg från hissen så tänkte jag att det kanske inte gjorde så mycket om jag tog ett par långa kliv men fan fick jag för det. Jag hade flippflopps på mig och en efter en fastnade dom på govlet som visade sig vara täckt av lim...Jag slet loss mina sandaler och gick lite lätt irriterad ner till kontoret. Jag fick svaret: Du kan inte gå på golvet på minst 2 timmar, har du inte fått lappen om detta? Ööh nää! Aah!

Nu var jag fast tre meter utanför min dörr med skolböcker och en kurrande mage, det fanns bara en bra lösning, SUSHI! Efter ett tag mötte jag upp Sean som var lika förkrossad som jag plus lite extra, Yummi var fast i lägenheten och behövde verkligen gå på hundpromenix. Vi fick helt enkelt acceptera situationen och förbereda oss på att finna hundskit i lägenheten när vi väl fick komma hem. Under tiden spelade vi biljard, åkte och handlade och gick fram och tillbaka på hollywood blvd.

3 och en halv timma senare sa dom att vi fick gå hem, då var golvet inte en jävla gnutta torrare! Dom var tvugna att göra om allt på natten två dagar senare... Bra grejer :D


Nu ska jag gå ner till poolen och plugga, vi hörs senare :)


Lite bilder från Las Vegas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0