Vilse i läxskogen



Den här veckan har jag hunnit med massa saker, massa viktiga saker! Jag har gått i skolan och tränat som vanligt, men jag har också haft ett möte på skolan och fått hjälp med att skriva ett professionellt CV, pluggat 100 timmar, deklarerat och storhandlat :) Duktiga mig!

Det jobbiga är att jag har suttit flera timmar i sträck i tre dagar med läxor nu och jag har bara gått igenom två kurser...Är det jag som inte vet hur man pluggar eller är det mina lärare som försöker ta livet av mig?

Mitt i detta fick jag en go paus, jag och Läckra Johanna skypade idag för första gågnen på evigheter. Hon gav mig en riktig uppdatering om vad som försegår där hemma. Tack för det fina samtalet vännen :)
Jag har har även snackat med Vackra Victoria och Gosiga Amanda idag! Saknar er alla!

Ialla fall, förra helgen kom Connors bästis Jack hit igen, denna gången hade han med sig en vän som hette Corey, mycket trevliga båda två. Vi spelade beer pong och sen gick vi till en bar (jag kom in!!!) Dagen efter mådde jag inte så bra men jag piggnadde till senare på kvällen...

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att gymma, sen kommer Emelie och hämtar upp mig vid halv 12 för då ska det SHOPPAS!!!!!


Connor, Corey, Jack och Yumyum


Så här gör Yummi med våra gäster, han sätter sig på dem!


Världens godaste kakor! Ska köpa med mig 100 påsar av denna gudomliga kakmix hem :)


Här är en liten video med Erik Sandin på bas+ hans band. Erik gick på samma gymnasium som mig och nu går han även på MI precis som jag. Rätt skön musik så njut på :)

Det var allt för denna gången, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0