Yumyum is back in town!



God dagens!

Nu sitter jag i soffan med en orolig hund i knät. Vi har åskväder här idag, det blixtrar och dundrar som bara den. Jag tycker att det är rätt mysigt faktistk :)


Igår kom Yummy äntligen hem igen, han har åkt bil i 7 dagar stackarn. Men nu är vi alla hemma och glada, och smala. Haha Yumyum har bantat ner sig lite faktiskt. När han kom igår stank han som en gammal gubbes perfym så vi vart tvugna att ge honom ett bad, det var inte så svårt som jag hade trott, jag är ju van vid en katt som innerligt hatar att bada men han bara stod där i badkaret. hur lugn som helst :)

Igår var jag helt ledig och det är jag idag med. ingen praktik denna veckan heller :( Just därför ska jag antagligen skaffa mig en ny praktikplats. Förhoppningsvis på ett ställe där jag får jobba med konserter och bandbokning. Det känns så dumt att komma hem utan erfarenhet av det jag vill jobba med, Där jag är nu jobbar jag som fotograf för tillfället och visst gillar jag att ta kort och att lekaa med photoshop men det är inte det jag vill jobba med i framtiden. Jag har också hittat hur man kan söka jobb på Livenation och Gotevent så nu ska jag boka ett möte på skolan så att dom kan hjälpa mig att skrapa ihop ett professionelt CV. Hoppas att det går vägen denna gången!


Finevädret :)


Min mogna frukost :)



Återkommer nog imorgon :) Som ni alla säkert vet så har UFC tagit sig till stockholm nu så imorgon bitti (imorgon kväll för er) är det frukostmys framför tv:n som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0