Batman & Robin


Hellu :)

Igår levde jag mig tillbaka i min egen livshistoria. Jag minns inte när eller hur många år sedan men när jag var något yngre så lånade jag en Batmanfilm av någon, Batman & Robin. Jag så nog filmen mer än 100 gånger! Och igår så såg jag den igen, det var lite som att se den för första gågnern för jag kom inte ihåg så mycket, men varje gång en ny scen började så blev jag aldeles varm och fnittrig, tror jag har 10 favvoscener i denna underbara film men bäst av allt är färgerna :)

Kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden! Yumyum hundar har tydligen egna superhjältar :)



Idag gick jag till våran praktikmentor och berättade om vad jag får gör på Beta Records:

Dammsuga
Sopa löv på utsidan
möblera om
montera hyllor och krokar
borra, skruva och använda yxa :)
Samt kolla värden på LP skivor (ascoolt men det är det enda roliga)

Hon ska ringa dit och kolla med lille Georg som chefen heter och försöka få honom till att ge oss lite mer seriösa uppgifter som verkligen ger oss erfarenhet i musik indusrtin! Hoppas det funkar och att han inte blir en surgubbe efter det samtalet...


Nu är det inte långt kvar till spring break! Jag längtar väldigt mycket på att få vara ledig och att få hit min galna familj på besök. Hoppas av hela mitt hjärta att vädret är på vår sida så man kan få lite färg på kroppen och svettas ut all skolstress :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0