En riktig kalashelg


Men tjänare!

Idag är det måndag, en av de sämsta måndagarna hittills. trots en ganska lugn helg och 8 timmars sömn inatt så har jag haft svårt att hålla mig vaken i skolan idag. Sjukt störande att sitta å nicka på lektionerna! Även nu känner jag mig helt färdig men så är det ju självklart min träningsdag...

Nu i helgen har vi haft det riktigt trevligt. Connors pappa Mike kom på besök med en eventuell flickvän (vi vet inte riktigt hur det ligger till). I lördags gick vi alla (alla utom Kurt för han är störd) till Lucky Devil's :) Mike vägrade låta mig och Sean betala och glada blev vi för det. Dagen därpå hade han bokat bowlingbana åt oss så vi traksade över gatan och rullade lite klot, jag sög denna gången :( Förutom bowlingen så bjöds vi även på pizza och läskeblask, han är rätt generös om man säger så, man kännde sig lite dum nästan, fast värre blev det när vi gick till restaurangen Cleo's på kvällen. Ett super flott tapas ställe med godaste maten ever!!! Men det kostade sjortan.....och jag fick inte betala....


Väldigt trevlig helg i alla fall och nu till helgen är det Connors mammas tur att hälsa på. Underbart med föräldrar, inte sant?!

Här kommer lite bilder från helgen ;)


Nytt halsband :)


Connors nya favvoöl kommer från Island, mörk och äcklig...


Mike och Amy


Connor lär sig svenska



Emelies vän Jonas är på besök här i L.A. Vi tre tog oss upp för hillsen (med bil) för att se staden på avstånd.

Det var allt för denna gången. Ha en bra dag där hemma, vi hörs snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0