I wanna be a billionaire so freaking bad...


God afton!

Idag har jag inte mycket att prata om förutom att jag har shoppat lite för mycket den här månaden och käkat för mycket ute...Jag kommer inte gå under på grund av detta men jag måste hålla i hatten nästkommande månader om jag ska ha råd att stanna en liten extra semester månad vilket är mitt mål.





Jag vet att jag har valt att bosätta mig en centimeter från hollywood blvd, att jag måste gå där varje dag för att komma till skolan och jag inte alls borde klaga på att Oscars galan hålls precis utanför min dörr men om jag ska vara ärlig så är det mer störande är häftigt just nu...Dom har stängt av halva gatan och skalat av delar av trottoarerna så den vanligtvis jobbiga gångtrafiken är nu 100 gånger värre. Jag skulle vilja säga att Hollywood Blvd är en sjukt ball gata att vistats på, om man är turist eller bara ska vara där ett litet tag men när man försöker leva sitt lilla liv, gå till skolan varje dag, åka och handla mat o.s.v. så blir det lite tröligt i längden med alla turister, folk som ska pracka på dig massa guidade turer samt alla asiater som ska ta kort på ALLT :D

Nu ska jag inte klaga mer!

Det är dags för film och jordgubbar, kram på er alla!


Här tränar man på, varannan dag i en månad nu :) Lika mjuk och go dock...


Dagen nödvändiga shopping. Hårfärgen är inte lila, bara så ni vet.....


Jag är nominerad i 5 olika kategorier, ring 099 700 01 för att rösta på mig :)

Hej Då

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klart du vinner en Oskar du e bäst

2012-02-25 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0