Midterms avklarat och glömt

Hej Hallå!

Jag har dragit mig undan lite denna veckan på grund av midterms (7 mysiga prov) så jag har försökt vara duktig och plugga massa. Pluggandet gick åt helvete, den senaste tiden har jag haft enorma problem med att koncentrera mig och när jag väl försöker plugga eller lysna på vad läraren säger så blir jag anting döv eller helt hjärndöd... Sjukt jobbig för nu går jag bara runt och tänker på hur mycket jag måste plugga och hur lite jag får gjort också blir bara allting jobbigt!

Men nu har jag gjort alla proven och det känns som att jag överlevde och att skolan tillåter mig att stanna trots att jag är rätt hopplös :)

Idag ska jag inte plugga ett jävla piss, jag ska istället träna och käka SubWay!

Fotograferade lite i veckan, både i klassrum och hemma


Ashley längst bak till vänster, Madison framför till vänster, Michaelan längst bakt till höger också har vi Nicole längst fram till höger :)


Brandon G i vänstra hörnet, Alysen (bruden i mitten), Joe med mössa och AJ's nackhår :)


Brandon H fakesover....


Ojj va kul vi har här på MI!!


Haha ser ni hur Yummy ler i den här bilden! Asgööligt :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du e superdöktig stumpan.Mamsen ska hela huset fullt med jobbarkompisar på födelsedagslunch ida:)

2012-02-09 @ 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0