Pannkakor till lunch


Hej gott folk!

Sitter nu i min goa soffa och kollar på när pöjkarna spelar den nya utgåvan av UFC a la Xbox360. Jag fick mig en omgång för en stund sedan och miffot Connor spelade in mitt tjöt i smyg---> DIE DIE DIE! Med världens gnälligaste röst, usch vad jag hatar att höra min röst på video!


Idag fick jag tillbaka resultaten av de två sista midtermsen, så här blev resultaten:

Music Networking: A
Media Relationships: A
Music Licensing: A
Music Distrubutin: B
Concert&Tour Production: B
Music News&Trends: A
Musicäckel LAW: D......ej godkänt

Över lag så är jag nöjd men det stör mig att över halva klassen fick underkänt ännu en gång i law. Känns som att det kanske är lärarnas fel, det är en sjukt svår kurs och jag vet är det är väldigt viktigt att kunna så mycket som möjligt men när sam går på varje lektion, gör alla läxorna, tar anteckningar och spenderar 3 timmar på att göra flash cards så känns det lite som att få en stor slämmig fisk daskad i ansiktet när man inte äns får godkänt.

Som plåster på såren gick vi och åt luch på IHOP, goa pannkakor med jordgubbar och varm choklad. Efter den fettolunchen spenderade jag två timmar i gymmet :)

Imorgon och på fredag ska till praktiken, hoppas jag får göra något annat än att städa den här gången. Sist jag var där fick jag damsuga, mublera om, skruva fast svarta saker på väggarna i en garderob och sopa löv på utsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0