"So many activities"



Hallå eller!

Nu har det gått för lång tid igen mellan inläggen, fy och skäms på mig!

Under denna tid har jag hunnit med en del roligheter :) Vi börjar med onsdagen den 8:e februari. Efter en vecka förgiftad av midterms och annat åbäke tog jag och några klasskompisar friheten att besöka Universal City Walk. Vi har ju varit där en gång innan och det är absolut värt att återkomma så ofta man kan. Olyckligtvis så tog vi tunnelbanan vilket innebär att man måste traska upp för en lååång braaaant backe som aldrig tar slut. (vanligtvis kan man åka gratisbuss upp och ner mellan 9 och 19) men vi var ju lite sent ute. Väl framme så vart nästan allting stängt....men det gjorde inte så mycket. Allt var fortfarande upplyst och den stora godisaffären var fortfarande öppen. Det bästa var att vi var nästan helt ensamma, sjukt häftigt!




Fett ställe vi har här i L.A asså :)




Och Sean har Sean köpt en bil, en svart BMW 328i som pappa ska köpa till mig snart :)

Igår kom Emelie hit och vi bestämde oss för att åka skridskor, jag, Connor Emelie och Kurt åkte till en ishall och insåg att det var öppet för vanligt folk efter kl: 18 och inte till och med kl:18...sen åkte vi till en anna ishall som var asskabbig och asfull med folk. Vi gav upp på den fronten och åkte hem och bowlade istället, JAG VANN!!! Kan man tänka sig, jag som alltid kommer sist annars.




Mitt i detta har vi ätit asgo sushi och Connor har tagit massa fina bilder på sig själv och oss andra.


Mmmmm, här är sushin mycke goare än hemma, bara så ni vet!



Hoppas ni gillar bilder för det gör jag :)

Hörs snart igen dåråå

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad är Universal City Walk för något?

2012-02-14 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0