Sommarhelg



Hallå i vinterlandet!

Vill bara tala om att sommaren har hitta hit :) Den är möjligtvis bara på besök över helgen men lika glad är jag för det. Har spenderat några timmar om dagen vid poolen och fått både färg på koppen och läsläxor gjorda.

I torsdags kom Connors mamma och kusin hit, vi fick en fin matta till vardagsrumet i present och sen blev det middag på Lucky Devils. Trevligast av allt var att fick träffa Connors lille vovve Dubee. Sjukt söt lite krabat men ack så rädd han var hela tiden. Gömde sig under bordet så fort Connor försvann och gav ifrån sig massa konstiga ljud, haha men han lugnade ner sig lite sista dagen. Vi alla hoppas att han får komma hit igen snart och stanna lite längre så att Yumyum kan få sig en bästis och så Connor slipper sakna honom så himla mycket.

Som alla andra helger den senaste tiden har jag stannat hemma och myst vid datorn/tv:n som en duktig flicka. Inget festande och inget bus här inte! Men kanske nästa helg, Emelie har ju äntligen funnit likör 43 här borta plus att vår gode vän Annie kommer hit i veckan så där finns ju två anledningar att fira :)

Idag är hela Hollywood blvd avstängd och om man på någotvis måste vistats där så är det metalditektor och poliseskort som gäller, som tur är så ligge bästa sushistället i motsatt riktinging så jag och Connor fick vår söndagslunch utan obekvämheter. Känns lite småkonstigt att sitta hemma och kolla på Oscars galan på TV när vi bår ca 100 meter bort :D Våran byggnad är med på bild stup i kvarten!

Här kommer lite bilder från vecka och helg:



Connor och han bebis :)


Lika som bär!


Kusin Scott (Scotty) med goshundarna :) Vädligt trevlig och glad människa må jag säga


Mitt nya favvoställe :) Cold Stone, man väljer en glassort och sen vad man vill ha i, jag tog cheesecake-glass blandat med massa hallon, oreos och chokladsås. Man kan blanda i allt från mini-marshmallows, kitkat, glelébjörnar och brownies. Hysterisk gott!


Det var allt för denna gången, ha en bra tid fram tills vi hörs igen :)

Kommentarer
Postat av: vic

Jag trodde först att det var inälvor istället för glass! Ser ut som mosat kött, tarmar, ett fettigt ben, senor och kanske lite hackad tunga, insmetat i blod. Men det var säkert gott :-)



2012-02-29 @ 19:27:11
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0