Söndag hela dagen

Hallo, Idag är det obligatoriskt att lysna på den här låten när ni läser :)


Jag tycker att den är väldigt mysig!!


I alla fall så är det söndag här idag, detta innebär att jag MÅSTE plugga fast jag inte vill...Jag ska även shoppa lite med Emelie. För övrigt så har jag tandvärk och uppsvälld mage.

Pratade lite med mor min idag, familjnen kommer ju förbi en stund i mars/april så vi pratade lite om det, och sen så fyllde ju mamma 50 i veckan så hon berättade om alla aktiviteter hon fick vara med om, till exemplel att Hon blev kidnappad och förd till sitt eget hem för att sedan laga mat med kocken Dan Lexö. Låter ju förfärligt...

Jag har i veckan haft mina två första dagar på praktiken där jag har fått städa, mublera om och servera suchi. Kan nog få vilket jobb som helst om jag lägger till det i mitt CV!

Jag har även tränat, gått i skolan och haft migrän.  Och nu blir det bilder:


Förra helgens gäst i väntan på hissfan.


Ett mysigt shoppingställe här i L.A som heter "The Grove"


Cheesecakemyyys!


Och jag har inlett min myttighets-persiod. Nu blir det bara godis på lördagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0