Det går framåt


Hellu!

Jag har ju inte haft praktikplats på ett bra tag nu och det har vart lite kämpigt...jag måste få ihop 120 timmar innan jag går ur skolan och jag hara bara 23 h. Jag har sökt sjukt många praktikplatser utan någon respons men nu har vinden vänt. Dock är inte något av dom jag personligen sökte så jag måste turbostudera företaget. I alla fall så har jag intervjuv imorgon och jag hoppas att det går bra.

Idag skulle jag ju äntligen få se Barca på TV men jag blev tydligen helt lurad av reklamen. Dom sa att matchen började kl 3 här men det var tydligen kl 3 i New York tid så jag satte på TV'n 2 timmar för sent....det var väldigt ledsamt :(

Ikväll ska jag på konsert! ett band som jag träffade genom min förra praktikplats spelar på en bar så jag och Nicole tänkte gå dit och kolla läget :)

Jag har tränat som en gris på sista tiden och idag tog jag ut mig fullständigt....vill bara gå och lägga mig :)

Hoppas ni har det bra där hemma!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Söta lilla Jossan håll inne tungan på korten det sticker ut på många bilder eller är du släkt med Gin simons?

2012-01-27 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0