Fredag= Tacos!

Idag är det Fredag för i helvete!

Sedan jag kom tillbaka hit så har vi inte handlat mat en enda gång så det har blivit lite tomt i skåp och hyllor här hemma. Vi har slösat lite för mycket pengar på att äta ute och vi har kommit till den där punkten då vi känner att: Nä men ska vi dra å hanlda mat kanske? Så igår åkte vi alla fyra till varån favvomataffär Food4Less och köpte aapmycket mat :) Jag satsade på en nyttig kundvagn och fick med mig saker som fullkornsris, grönsaker och fisk medan dom andra satsade mer på pizza och öl. Något vi köpte tillsammans var massa tacos! För idag är det tacoskväll på 1408, Emelie kommer hit och vi ska bara mysa och ha det jävligt bra tillsammans :)

Jag ska försöka ladda min kamera idag så att jag kan fånga härligheterna på bild. Mer än det så står storstädning på listan, lägenheten är fylld av hundhår och röda plastmuggar. Så kan det ju inte se ut! Jag ska läsa ca 23 000 sidor i alla mina nya skolböcker och sen kolla på det senaste avsnittet av Fear Factor.

Just nu sitter jag i soffan och äter min nyshoppade frukost och lyssnar på Connor fina stämma, han har hittat på en sång som han sjunger konstant och den är ju så jävla bra så det är inte klokt...pimpin ain't easy, it's a full time job


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vi ska ha tacolördag för i hel.....

2012-01-14 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0