Lugn och fin helg

Hej och välkommen tillbaka!

Här borta har vi långhelg och det är ju inte helt fel :) På mångdag är det Martin Luther King, JR's day och då kan man ju inte gå i skolan! härre gyyd daa

Som sagt så vart det tacokväll i fredags, aaaasgott! MMMMMMMMH :) Emelie kom hit å käka med oss, sen drack vi lite jordgubsvin och kollade på Step Brothers, sjukt rolig film.



Igår hade vi en riktigt seg dag här hemma, alla var av någon anledning skittrötta. Jag försökte plugga lite, det gick väl okej, Connor kollade på "fotboll" och lekte fotograf, Kurt var i skolan och lite senare kollade jag och Sean på UFC. Vi åt upp resterna från tacosen och kollade på ännu en film :) Underbart intressant dag!

Här kommer massa bilder!!




Äntligen har vi köpt en damsugare! Den ser inte helt normal ut men den funkar, damsugade asmycket igår :)


Connor har gjort en lista på grejer vi måste göra under tiden vi är här och därför ska vi idag ta oss upp till Hollywood-skylten. Det är en ganska lång promenad så jag hoppas på att bränna lite fett under tiden. ska ta massa bilder också! Senare blir det förhoppnings IKEA, Kurt var där i veckan köpte säng, skohylla och en fin byrå som ni kanske såg på en ev bilderna. Jag måste ha en jag määd, använder just nu min resväska till att ha kläderna i och det är väldigt osmidigt. Ska köpa med mig lite svenskt gottis också när man ändå är igång :)

Vi hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0