Mera om NAMM

Som ni kommer ihåg från förra inlägget så besökte jag musikmässan NAMM i lördag och fick bland annat träffa en av gitarristerna i mitt absoluta favoritband: Mick Thomson :)

Förutom denna gyllene stund var hela eventet en sjuk upplevelse. Jag spelar inte asmånga instrument men ack vad trevligt med ett stort jävla rum fyllt av supercoola gitarrer, trumsett, förstärkare, basar och kända artister så som trummisen i Iron Maiden och Tommy Lee (trummisen i Mötley Crüe).

Mitt i detta goda tog vi en lunch på Cheesecake Factory, vilket låg "ett stenkast bort" enligt en av mina klasskompisar som först gick en km åt fel jävla håll, sen så gick vi, å så gick vi lite till, jag tapap allt blodsocker och började stonka och stöna, ååå sen vart vi framme.

Dagen avslutades i Universal City, sjuk ballt ställe! Neonskyltar, resturanger inspererade av kända filmer, Willy Wonkas godisaffär, fontäner och fenomenala gatumusikanter.  Tyvärr dog min kamera lagom till att vi gick ur bilen, den var utbränd efter timmarna på NAMM.

En annan härlig nyhet är att dom sänder El Clasico HÄR på onsdag kl: 15,00, fattar ni!!? Gissa vem som kommer vara okontaktbar runt den tiden...


Min nya fina byrå :)


Vårat fina nydamsugade möblerade rum.


På väg mot oändligheten...


Och vidare...



Vår avlidne vän Paul var med oss :)


En asball kollektion av gitarrer gjorda i metall



Tom Lees rollercoaster





Får tacka så mycket för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0