Metal på högsta nivå

Men hallå eller!

Nu har det gått allt för många dagar utan något nytt inlägg, jag beklagar för detta men jag har bara inte haft skrivarlusten i närheten.

Sedan vi hördes sist har jag hunnut fira nyår, förga håret, besökt cheesecake factory för andra gången och börjat skolan.

Nyåret var väldigt nice, hade först några grannar över som är aningen udda men ändå roliga. Sen kom en klasskompis som heter Patrik hit, ashärlig snubbe som jag aldrig riktigt snackat med innan men nu är vi typ bästisar :) Efter ett tag kom hur mycket folk som helst och då blev jag lite orolig men det var lugn, nästan alla satt å kollade på nyårsfirandet på TV, haha lame! Jag spelade i alla fall beerpong och lyssnade på metal hela kvällen med ett gäng långhåriga mongon :)

Sen dess har jag hängt lite med Patrik, åkt tillbaka till det där fina stället och käkat på CF med Kurt och haft havlkul i skolan...Nu har vi kanonväder här också så livet i L.A just nu är fan helt okej ;p

Bilder för i helvete!!


Nyförgad jävla utxät


Fina killar asså!


Lagom stora drinkglas mamma? Fast det spelar ju ingen roll om man tar asmånga ändå...



Sööööööl!


12-slaget på taket bitches!


Här sover man med öppna ögon, METAL!!!!


Bästa Thaimaten!!!


Rasberry-Lemonade!


Mums!


Hörs snart igen förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten flicka i snygg hatt ska ha små drinkar

2012-01-06 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0