Mötet med Mick Thomson

Heeeej!

Jag har en lång historia att berätta men jag tar inte hela idag. Är jävligt trött....

Nu i helgen har det varit en Mässa som heter NAMM, världens största musik Mässa med allt vad det innebär :) Vi på Music Business programmet fick gratis pass för alla dagar men jag gick bara idag (Lördag) Jag har aldrig hört talas om NAMM förut och tänkte gå dit bara för att kolla läget, har hört massa bra om det. Det visade sig vara det bästa NÅGONSIN!

I slutet på dagen när jag var trött, hungrig och redo att dra mig hemmåt så gick jag och Nicole förbi en lite kö. En del i kön hade Slipknot tröjor på sig så vi båda anade att något spännande var på gång. Jag frågade tva i kön va fan som pågick och det visade sig att Mick Thomson (en av gitarristerna i Slipknot) hade signering där. Jag dog lite, ställde mig sist i kön och övade repliker i en halvtimme och sen hände det! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag skakade hans hand och sa hej, han sa vänta lite, drack vatten, spottade ut det, drack lite till och sa jag är jävligt vidrig av mig, jag sa det gör inget du är asbra! Sen signerade han min kavajarm och ett foto och så tog vi några vackra bilder tillsammans. Sen Gjorde mina tre klasskompisar samma sak fast dom gillar inte Slipknot så dom gav alla signaturerna till mig :)

Det är så sjukt att träffa en av sina största idoler när man bara har suttit hemma på flickrummet och lyssnat på deras skivor. Fast jag kommer ju ihåg hur stort det var att se dem live också :) Härre gyyyd, hade aldrig förväntat mig att få ta på någon av dom, jag fick till och med lite av hans vatten/smink dräggel på mig, hihi :)

Har mer att berätta men det får vi ta imorgon :)


Tre timmar innan jag visste att jag skulle få träffa honom på riktigt...



Häder det på riktigt!?






:):):):)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan! Jag fatta inte att det var han du träffade! Fy fan va ballt,förstår att lyckan är gjord :D



Peace!

2012-01-22 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0