Ny praktikplats!

Hej mina fina läsare :)

Jag har ju haft mindergradig panik det senaste på grund av praktik-torka. Det gick ju inte så läng med platsen jag hade innan även om det var väldigt bra :) Jag hade en intervjuv med ett företag som heter Beta Records igår och det gick kanon, det var ett grupp möte med tre andra killar och i alla fall tre av oss fick det :) Det var lite läskigt för i mitt CV står det att jag vill jobba med event, festivaler och live musik, vilket stämmer men min mentor lade även till att jag har erfarenhet i dessa kategorier då jag jobbade under ETT event med min förra praktik. Så snubben jag ska jobba för fick ju för sig att jag äger och kan planera asmånga evnet helt själv!! :S Och att jag har jättabra teamledar egenskaper (det har jag faktiskt) haha men han skrämde skiten ur mig och jag blev lite närvös över vad han kommer förvänta sig den dagen han vill att jag ska planera Oscarsgalan...Jaja nu ska jag bara jobba ihop 100 timmar innan nästa termin :) Fast jag behöver inte stressa för mycket, mentorn min sa att hon skulle ge mig förlängning...




Jag vill passa på att säga grattis till mina goa vänner Amanda och Marcus som nyss blev föräldrar :) Önskar såklart att jag kunne vara lite närmare er just nu så att jag kunde få se er lille pöjk :) En en gång stort Grattis, det här kommer att gå kanon!

Jättefina tillsammans :)






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gratta dem från mig

2012-01-29 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0