Somriga vibbar i Santa Monica

Hämskt mycket hej!

I fredags kom en vän till Sean hit för att besöka oss under heglen. Hon heter Madison och är supertrevlig. Nu när hon är i L.A för första gågnen så passar vi på att göra lite utflykter så att både hon och vi får uppleva California på bästa sätt :) Igår tog vi oss ut till starnden i Santa Monica å härre sicken tur i hade med vädret. Klarblå himmel, rund 25 grader och goa havsvindar. Förutom kanonvädret så vart det väldigt mycket folk (turister) under ett tillfälle hamnade vi bakom ett gäng som troligen hade sitt urspung i Norge, dock snackade några av dem väldigt konstigt så jag är inte säker. Det lät som en blanding av tyska, danska, isländska och ett påhittat soråk som heter Kräks.

Förutom att vi vandrade en kort stund på stranden, srök våra hälar längs piren/bryggan och käkade på Bubba Gumb (en restaurang inspirerad av filmen Forrest Gump) så kollade vi även in stadens shopping. Det var mycket märkesbutiker och surfinglereaterade affärer, jag klämde några gånger på en fin skinnväska men stod emot frästelsen och kom hem helt tomhänt.

Senare på kvällen kände vi oss ytterst nöjda med dagens aktivitet och tog det bara lugnt, kollade på filmen The Wedding Crashers, bakade brownies och åt brownies.

Idag blir det finemiddag på Cheesecake Factory, plugg, plugg och träning :)

Bildeeeeer:


Efter 100 års letande fick vi tillslut en parkeringsplast längst upp på 9:e våningen


Är det såhär det ser ut utanför fösntret hemma också eller?


Påväg ut på bryggfan :)


Dyrt men mättande


Sean och Madison


Madison och Connor


En sånhär ska jag ha i vardagsrummet när jag flyttar hemifrån, asFräck!


Och så denna i trädgården, eller i sovrummet om jag bor i lägenhet.


Dags att åka hem innan solen trillar ner i vattnet :) Hej då Santa Monica!!!

Och hejdå mina små läsare :)



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ashärligt, dit vill ja åsså åka

2012-01-30 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0