Världens bästa Messi!

Hellu!

I lördags drog jag, Connor och Jack till Santa Barbara, had a very good time :) Mådde sådär igår och är på återhämtningsvägen även idag :)

Goda nyheter förgyller dagen då min blivande make Leo messi vann "guld bollen" eller Ballon d'Or  för tredje gången!!!!!! Så jävla bra är han, men det gör mig lite deprimerad eftersom jag inte har kunnat följa mitt Barca så bra sen jag kom hit. Går in på deras hemsida några gånger i veckan å kollar resultat men det är ju inte samma som att faktiskt se matcherna :( huuu.....



Min klasskompis Mia flyttade in hos våra grannar ogår så det ska bli nice att ha en kvinnlig granne, även hon bor numear endast med killar, hon delar rum med TVÅ! Problemet där är dock att hon kanske inte är gjord för detta....men vi får se hur det går, jag ska lära henne hur man gör :)


Annan viktig information om mitt liv just nu är att mina visomständer gör mig galen! Dom har ploppat upp där uppe så nu skär dom sönder köttet där nere och infekterar hela käften på mig...

Jag och Sean har börjat träna tillsammans :) Vi har än så länge tränat ihop en hel gång och vår plan är att träna minst 2 gågner i veckan! Good Luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0