Yelawolf

Men hääj!

Igår vart det dags för min första konsert här i L.A. Jag, Connor och Jack åkte hemmifrån runt 7 och var framme vid 8, Connor ringde stället och kollade när Yelawof började spela och svaret var 10.30 :) så där satt vi i bilen, lyssnade på musik och drack lite äckliga drycker....

Väl inne så vart jag negativt överraskad av hur jävla vidrigt alla brudar klär på krogen! asmånga halvfeta brudar med uppkorvade leopardkjolar och för tajt BH så att dom får valkar och sen inget mer. Aständ blev jag och tog med mig asmånga sånna hem :D

I alla fall så var ju stället lite som en nattklubb/bar fast med en scen och när man gick in fick man ett oranget lisebergarmband om man var 21, det är ju inte jag men jag hade en orange klocka istället som också lyste lika fin i mörkret, fast jag utnyttjade inte det...

Yelawolf var asbra och assnygg, han kom in i slitna hängslebrallor, tjocktröja och en joint i käften, yup that's how he does it! Efter ett tag tog han av sig alla tröjor och hade bar överkropp!!!! Och sedan knäpte han hängslebrallorna oh my LORD....han är väldigt läcker om man säger så, snyggaste tatueringarna som finns :)



Efter konserten Åkte vi hem, men satt i kö ett bra tag. Väl hemma vart det dags för fest :) Lyckligtvis var det bara att gå över gatan, ibland får man ju traska i eveigheter här borta. En ganska stor lägenhet men jävligt mycket folk! Hahaha sjukt många glamrockare :) Med sitt fina pudelhår, bandanas och ormskinnsboots. Connor vart sjuuuk full, oh härre asså, haha han kom inte ihåg ett piss imorse, alltid lika kul att berätta för folk hur störda dom var :) Själv höll jag mig i hatten och såg till att alla mina polare stod på båda benen och kom hem trygt i ett å samma stycke.



Idag ska jag och Connor köra hem Jack till Santa Barbara och stanna där över natten, det ser jag fram emot för det är underbart väder pch då passar det bra att vara nära stranden :)

Vi hörs snart igen mina vänner, ta de roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0