En vecka går snabbt

 
Hej bloggoz!
 
Nu har det redan gått en helt vecka sedan jag kom hem från Americos. Sjukt fort går det och snart är det la jul också. Jag har hunnit med en del dessa dagar men större äventyr väntar framför mig.
 
Jag hade ju lite middag i fredags med några nära och kära. Fick äntligen träffa Amandas och Marcus lille bebbe Hampus, än så länge är han väldigt lik sin far men jag har hört att det brukar bli tvärt om när dom blir lite äldre så han får la långa fina ögonfransar, storlek 37 på fötterna och vacker sångröst en vacker dag :) Haha han är ju urgullig redan nu. Middagen i övrigt var väldigt trevlig, jag grillade hemmagjorda hamburgare, serverade välkomstdrinkar i röda muggar och till efterrätt blev det ananaspaj med vaniljgrädde. Det var kul att bara få träffa alla och sitta å tjöta som aldrig förr. Synd bara att inte min gode vän Johanna kunde komma. Fast det gör inte så mycket, det tog vi igen redan dagen innan med lax och jordgubbar! På fredagen blev det även utgång, jag och Emelie drog runt lite på dansgolvet och kom hem runt 5 tiden på morran.
 
Igår vart man ju såklart bänkad framför EM-finalen med svenskt plockgodis och gott sällskap i form av Amanda Pihl. Matchen var ju bra som fan och rätte man vann :) Way to go Spanien!
 
Jag har inte kört bil på ca 6 månader och jag ver redan lite halvosäker i traffiken innan jag åkte iväg så nu då har jag övningkört lite i Mölnlycke centrum med far och bror. Haha det känns faktsiskt väldigt bra, jag har inte glömt hur man gör. Igår körde jag hela vägen till Kallebäck, motorväg och mölndalskrångelvägar. Mycket bra träning må jag säga. Jag tog det lugnt som en gammal tant och det gick faktiskt över min förväntan. Ingen kom till skada och även bilen är hel :)
 
På onsdag är det dags för festival, Getaway i Gävle är destinationen och det ska lyssnas på metal så att det sprutar ur näsan!
 
Nu har jag tjötat färdigt för idag, ni får ha en underbar dag så hörs vi snart igen.
 
Jag och Amanda provade lite olika fotofunktioner på min iPad, tycker att den här blev bäst :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Snygga tanter, saknar bild på Hampus

Svar: Ja visst är vi! Tyvärr blev det ingen bild på lillskrutten...
Josefine Sinclair

2012-07-03 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0