Festivalfeber

 
Hej på er mina kära läsare. Idag har jag packat som en galning för imorgon bär det äntligen av på festival. Det var ett par år sedan nu så jag är riktigt taggad. Denna gången tar vi oss till Jävle. Bror min och hans gode vän (även min gode vän) Stoffe ska dela detta äventyr med mig precis som på alla andra festivaler :) Vi ska åka lila bil upp och det räknas ta ca 7 timmar. UNDERBART!
 
Förutom att packa så har jag även tränat idag och skypat med Connor. Känns sjukt konstigt när han sitter där borta i lägenheten.  Dom började skolan idag igen vilket jag inte är så avundsjuk på. Men jag saknar dom så otroligt mycket, speciellt nu efter vårat första Skypemöte sedan dom åkte hem på sommarlovet för tre veckor sedan. Jag hoppas att jag får annat att tänka på nu i resten av veckan.  
 
Nä nu är det dags för sängen! Ha det gött så hörs vi on några dagar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0