Jobbsökning på högsta nivå

 
God eftermiddag på er!
 
Som ni ser så har jag skaffat mig en ny header, tänkte att det var dags eftersom jag inte är i Hollywood längre.
 
Idag är ännu en dag utan planerade aktivtiter, precis som igår. Då blir det massa tid till att söka jobb vilket jag gör för fullt just nu. I tisdags var jag fakstiskt på intervjuv för en deltidstjänst som receptionist. Det kännde väldigt bra måste jag säga. Jag kommer ihåg mina första intervjuer när jag sökte jobb efter gymnasiet när man hade noll erfarenhet och var hur nervös som helst. Nu när jag har gjort det några gånger och även jobbat så känns det mycket bättre. Min utbildning har hjälpt mig otroligt mycket när det kommer till att vara sig själv men fortfarande säga rätt saker till personen som intervjuar. Jag var inte nervös ett dugg och kunde slappna av i min röda fotölj :) Förutom recptionsjobb så söker jag även butiksjobb och musikjobb (of course). Vi får väl se hur detta slutar. De flesta jobb jag söker sätter inte i gång för än i september-oktober som det är lite segt kan man tycka. Jag kommer hinna bli pank och dö innan den tiden är kommen. Men fram tills dess ska jag bara ta det lugn och vila upp mig, träffa vänner som jag har varit borta från och klappa katten.
 
Vad händer mer i mitt aktiva lilla liv? Igår fick jag hem en skiva som jag beställde i början av veckan. Jag har bara lyssnat på den två gågner än så länge men självklart är den kanonbra, bandet heter Ghost och jag såg dom på Getaway samt även snutt på Metaltown förra sommaren. Sjukt bra live är dom :) Förutom detta så har jag också införskaffat mig mitt allra första proteinpulver så nu kan jag äntligen bli starkast i stan! Nummer tre på positiva listan kommer det faktum att bror min har skaffat biljetter till FC Barcelona Vs. Manchester United på Ullevi. Bijetterna tog ju slut på momangen när de släpptes och där satt jag och brorsan och väntade i kö, trots att det inte fanns några kvar, snopet. Idag sålde dom då extrabiljetter och tanken var att jag skulle ta hand om detta. haha det gick ju bra, Robin ringde kl: 9.10 och jag låg i sängen och fattade ingenting. Bra då att han hade tänkt åt mig och redan fixat det själv. Vad kul det hade varit om han inte gjorde det....NOT
 
Nu ska jag ner till vårt fina centrum och hälsa på Amanda Pihl på jobbet! Ha en bra dag :)
 
Veckans shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0