Det finns alltid tid för en paus



Nu har jag suttit nästan två hela dagar i min säng framför datorn, ingeting jag kan rekomendera för er som vill bevara er vackra hålling eller undvika dubbelhaka. Visst pluggar jag mycket men då och då tar jag ett litet break, går ut i vardagsrummet i några minuter, kollar facebook och tv serier. Idag har jag även klämt 1,5 timmes träning, men sen var det tillbaks till datorn igen :) När jag är klar med skolan ska jag inte sitta vid datorn mer än en halvtimme om dagen! Jag ska ta massa promenader och få gjort alla ärenden som behövs göras.

Igår inledde jag dagen med två timmars poolhäng, självklart hade jag skolböckerna med mig även där. Det funkar faktist väldigt bra att ligga där och läsa för sig själv, fram tills att Kurt kommer ner och stör...Men det kanske bara är bra.

Imorgon ska jag ta tunnelbanan hem till klasskompisen Madison, vi ska plugga massor, hon är smart som fan så hon hjälper mig med allt det där som jag inte fattar vilket är väldigt uppskattat men förutom det så får vi oftats mer gjort när vi pluggar och hjälps åt tillsammans, det finns faktistk även en del saker som jag kan bidra med :) Senare på kvällen ska vi belöna oss själva med ett litet bio besök, det blir förmodligen Snow White and the Huntsman. oh ya, and never ever under any circumstances forget that Connor is a straight OG gangsta mac westcoast pimp that will slap a ho if he has too.....(Lämnade datorn i några sekunder och när jag kom tillbaka för att läsa igenom allt och kolla stavfel. När jag kom till oh ya, never ever...insåg jag att någn hade varit där och lagt till lite i min text, kan det ha varit Connor tro?) Jag väljer så klart att inte ta bort det :)


Sådan husse sådan hund.



En vanlig torsdag i Hollywood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0