En liten bit kvar...



Idag hade jag mina tre sista Riktiga lektioner, japp så är det för nästa vecka är det bara slutproven kvar.
Det är helt otroligt hur fort de här 9 månaderna har gått, känns som det var igår jag landade på LA:s flygplats som ett litet vilset flickebarn. Tanken på att åka hem är inte överdrivet uppskattad just nu, det ska bli skönt att ta en stuntd till att bara slppna av och njuta för mig själv här i Hollywood, inget plugg, ingen stress bara jag, lägenheten och poolen :)


SistaGångenListan börjar ta fart nu och nästa vecka kommer den att vara sorligt lång

Sista gågnen jag träffar Yumyum (På ett bra tag i alla fall)
Sista gången jag betalar hyra (Känns rätt bra)
Sista gången jag behöver lyssna på tråkiga genomgångar i skolan (vissa var inte tråkiga)
Sista gågnen jag åker och handlar mat med pojkarna...

Dock så åt jag mitt Fösrta amerikanska päron idag :) Det var väldigt stort och krispigt men lite smaklöst tyvärr. Jag blev väldigt inspirerad när jag kollade på halv 8 hos mig (TV4 Play) idag. Han gjorde någon slags päron sallad med öldressing, inte för att det låter gott i mina öron men när jag såg mitt blivande päron i affären så tänkte jag på päronen jag hade sett på TV :) Fast nu när jag tänker efter så var det inte alls mitt första päron, det var mitt tredje. Har ätit en kycklingsallad med päron och jorduggar två gånger på samma restaurang under min tid som hollywoodstudent. Nu fick ni veta det!

Jag vill här och nu passa på att hylla mina kära föräldrar som nu har varit gifta i hela 25 år, starkt jobbat! Silverbröllop är halvvägs till Guldbröllop så det är bara att kämpa på. Kramar och stort grattis mamsen och pappsen <3

Imorgon ska jag göra mitt allra bästa för att verkligen plugga så mycket jag bara kan! Jag vill inte stressmördarplugga på söndag och behöva gå upp tre timmar tidigare på måndag för att göra klart mitt slutprojekt. Tror ni att jag klara av detta? Det ska bli kanonväder imorgon så jag kommer säkert vakna å tänka "hmm, jag ska nog gå till poolen en stund, men bara en timma!" Och sen stanna 3 timmar istället...typisk mig. Men jag ska göra mitt bästa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista gången är det nog inte du träffar pöjkera får vi hoppas kära söta lilla saknade tös

2012-06-08 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0