Graduation!



Hej mina vänner!

Igår skrev jag mina sista slutprov :) Ingen mera skola och inga fler läxor, hur gött låter inte det?
Det känns såklart inte som när man tog studenten från gymnasiet, då hade man ju gått i skolan i 100 år....nu gick jag bara 9 månader så det känns inte som att det är på riktigt. Fast jag tror att jag har lärt mig sjukt mycket mer än vad jag hade gjort på 2-3 år på ett universitet i sverige.

Men nu sitter jag ju här igen, slutkörd och arbetslös. Jag har skickat ut mitt CV till hur många företag som helst och inte fått ett enda svar. Hur tråkigt är inte det? Så om någon av er har ett sommarjobb att erbjuda så får ni gärna kontatka mig :)

Igår hade vi lite fest här hemma fast jag var inte så jävla festsugen så jag satt mest och kollade på. Vissa blev ju fullare ändra och det är alltid lika intressant när man själv är nykter. Fan asså vissa beter ju sig som 5-åringar när dom får i sig lite drickat. Haha jag blir ju coolare för varje droppe :)

Idag ska jag+familj äta på Cheesecake Factory för sista gågnen, Sean åker hem i morgonkväll och Connor åker förmodligen på lördag. Sorgligt som bara den men inget vi kan göra åt :( Jag ville i alla fall äta vår sista måltid tillsammans på favvo restaurngen.


Gick raka vägen till ett Frozen Yogurt ställe efter sista provet, We are finally Free!


Sean är ute och går, i KÖKET!!! Jag kommer att sanka denna pojk alla dagar i veckan...


Connors bad-boy face som han så naturligt går runt med :) Hur ska jag överleva utan det?


Kurt, jag kommer leta efter dig i garderoben varje morgon!



Imorgon blir det grillfest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0