HejDå Yumyum :(


Nu börjar eländet! Tiden börjar lida mot sitt slut här borta och jag fick uppleva mitt första avsked igår. Yumyum lämnade oss för att åka hem inför lovet. Sean sänder alltid iväg honom i förväg så att han är hemma innan Sean. Usch va jobbigt det känns...Nu väntar bara mina sista två veckor med Roomisarna och kommer bli stressigt som fan för det är snart dags för finals och stora inlämningsuppgiter. SORGLIGT

Igår hade jag och klassen en show på ett ställe som heter The Joint, vi har en kurs som heter Show Case Promotion och vårt stora projekt var att ha ett event. Vi hade fem lokala band som spelade och pengarna vi tjänade gick till välgörenhet (Hemlösa ungdomar i Los Angeles) Vi har tillsammans förberett allt som har med showen att göra, fixat sponsorer, bokat banden, fixat posters samt annat gott. Under själva showen blev vi tilldelade en position och jag blev självklart utvalt till "General Manager/Show runner" :) Jag hade hur kul som helst när jag gick runt i cirklar hela kvällen och såg till att allt gick enligt planen. Schemat rullade på och alla gjorde det dom skulle så det vart inga konstigheter. Jag kom hem runt 2 på morran och sov asdåligt så jag känner mig helt bakis idag även om jag inte drack en droppe igår :( Mitt öga gör ont också, tror att jag har någon slags irritation vid ögonfransfästet vilket ger mig en go huvudvärk på köpet :)

Nu sitter jag i min säng, seg som en snigel och försöker komma på hur jag ska lyckas plugga resten av dag, för det behövs tyvärr, i mängder...

I alla fall, här kommer massa bilder från förra helgen och gårdagen show, ENJOY!


Dubee :)


Caleb- Uttalas Kejlebb. Connors bästis som hälsade på oss förra helgen. Mycket trevlig :)


Sakar dig fetto!!!!


Gullungarna :)


Veckans Naglar


Gårdagens förberedelser, jag hann inte ta bilder under sjävla spektaktlet :(


Hejdå Little Yummy!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0