Nu börjar vi på nytt

 
Hej på er!
 
Nu har jag återvänt till vårt vackra regniga land. Jag kom hem i tisdags efter 20 timmars flygresa. Efter tre dagar i mitt nybyggda hem känner jag fortfarande inte av jetlaggen speciellt mycket. Jag kom ju hem på kvällen efter att jag hade dygnat så när jag gick å la mig sov jag som en stock och vaknade runt 10 på morgonen. Tror faktiskt att jag vände om ganska bra där :)
 
Jag hade ju tur med vädret det första dagarna, fick till och med solat lite på altanen men idag spöregnar det så jag känner redan hur jag börjar blekna och flå...Men trots regnet ska jag snart gå till ica och handla.
 
Innan jag åkte fårn mitt andra hem i LA hade jag en liten avskedsfest, vi hade sjukt kul med beer pong, fotografering och kundvagnar. Som grädden på moset hade Kurt köpt en jättefin chokladtårta med mitt namn på som vi alla mumsade i oss under kvällens gång. Det tackar vi för!
 
Hur känns det att vara hemma nu då?
Just nu är det väldigt roligt att vara hemma, jag har träffat lite vänner som jag inte sett på ett väldans bra tag, jag har börjat lära mig vart alla grejer finns i vårt nya hus och jag har äntligen återförenats med min goa Simba <3 Men visst känns det skumt, det känns ju lite som att jag ska tillbaka snart igen och bo i min lägenhet med pöjkera, så om ett tag kommer det nog bli lite vemodigt. Som tur är har vi ju Facebook, Skype och vykort :D
 
Ikväll blir det lite middag med de närmsta vännerna och nästa vecka bär det av på festival. GÖTTANS!
 
 
Mina granna från Skåne :) Alex till vänster, Andy i mitten och Sebbe till höger.
 
Jag och mina goe klasskamrat Joe
Ett vädligt fint foto av mig, Kurt och Diamond- tjejen som ersätter mig :)
 
Kurts härliga flicka Leila :)
 
Supergod tårta!
 
Ingen fest utan beer pong!
 
Så här slutade det denna gången :)
 
Vi hörs snart igen!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0