Sommarlov



Hejsan!

Nu har jag äntligen sommarlov :) Solen skiner och mina ben flår, underbart :) Men jag är lite ledsen också, Sean lämnade mig i fredags och Conner åkte hem igår, inga hundar och inga pojkar :( Kurt är kvar fast han är aldrig hemma så nu är det bara jag och ett nystädat vardagsum och kök. Tur att jag köpte mig en iPad häromdagen så att jag någon att leka med.

Vi har väl tyyp hittat en ny som ska ta mig plats när jag åker hem men det är inte helt 100 än vilket gör mig lite stressad och närvös...Det måste fixa sig innan jag åker!

Nu sitter jag i soffan och snörvlar och äter lunch, jag har lyckats bli förkyld under alla mina tre lov, hur kul är inte det på en skala mellan 1 och 14?

Jag fick blomsterbud av mina päron här i veckan, jättefina rosor som jag snittar och ger vatten varje dag men nu börjar dom se lite trötta ut så jag ska börja prata lite mer med dem, har hört att blommor ska må bra av det :S

Vad har jag mer för mig? Jag jobbar just nu på två kompisars tatueringar, imorgon ska jag färga håret, någon gång i veckan ska jag provpacka alla mina saker och se hur mycket mer jag kan shoppa också ska jag sola som bara den!


Kommentarer
Postat av: amandabea

fin handväska !

Svar: Tack så himla mycket :)
Josefine Sinclair

2012-06-27 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0