Sommartjäy!

 
 
Glad Midsommar på er!
 
De här senaste dagarna har jag gjort massa saker, jag har färgat håret, grillat två gånger, klappat katter, kollat på fotboll, badat och solat, gått till posten för att skicka hem skolböcker, haft en kock på besök som lagade mat till mig och Kurt, provpackat all min skit, målat naglarna, shoppat, pratat med Connor och Sean, haft filmkväll och kollat på mera fotboll. Underbart med ledigt :)
 
Jag saknar mina pojkar lite granna :( Och vovarna, det är lite ensamt här på kvällrna för Kurt är aldig hemma. Vi får väl se hur det blir ikväll nu när det är midsommar, kanske hittar på något med mina svenska grannar. Får väl se till att äta lite jordgubbar i alla fall. Men innan det ska jag se klart matchen mellan Grekland-Tyskland, sola, träna och spy, eller jag menar äta mat...
 
Shopping!   
                
Mat!!!!
 
 
Packa Packa
 
Torkade Rosor
 
Sommartjäy ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0