Bättre och bättre


Hejsan :)

Igår och idag har jag fått min praktikgubbe till att ge mig vettigare uppgifter så nu känns det som att jag kan få fram något att skriva om i mitt blivande CV. Eftersom Beta Recrods har ett tv-program så är det ju viktigt att få folk att titta, därför har jag och en till kommit fram till att vi ska sköta "the social media" vilket inkluderar facebook, twitter och Betas egen hemsida. Idag under filmningen av ett band som heter Soft Swells tog jag på mig uppdraget som fotograf och tog massa bilder som vi ska lägga upp på facebook. Jag är så jävla bra att ha ibland va!!!

Men i alla fall så känns det mycket bättre nu, jag kanske inte behöver anstränga mig för att byta till ett nytt ställe igen :) Och jag tog med mig egen lunch idag istället för att äta den dagliga snabbmaten som serveras på kontoret. BEACH BODY oh yea!


Nu har jag precis svettats klart på gymmet, nästa steg är att duscha, göra mig snygg som fan och sen ut och äta middag med Connor, hans kompis som hälsar på--> Sean, Annie ( min gymnasiekompis som pluggar i en annan del av staterna) hennes svesnka roomie Julia och killen som dom bor hos för tillfället (också svensk). Och om mitt det funkar så ska vi även ut på krogen :) Jag har inte våga testa innan men nu har jag tre bevis på att amerikanske vakter inte kan läsa svenska ID:n!!!

Hallå eller, jag tror det är fredag

Här är några bilder från praktiken:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0