Halvlång dag vid poolen



God eftermiddag!

Idag har vi kanonväder här LA :) Jag gick upp lite tidigare idag för att inte hela dagen skulle gå åt till att sola, bra gjort Josse! Vid frukost skypade jag lite med goa David och sedan drok jag på mig bikinin och traskede ut till poolen. Där hamnade jag bredvid ett gäng skåningar, tre killar som ska börja på MI och delar av deras föräldrar, det var ett jävla tjöt på dom (eller en av mammorna), haha men jag orkade inte vara social så vi har ännu inte pratat något med varandra ännu. Några timmar senare gick jag upp igen, idag var det dax för lite städning här i huset. Så idag har jag skurat badrummet, dammat av TV:n och TV bänken, tvättat ballkongdörren och vardagsrumsspegeln. Jag är ju förjävla duktig :D

I förrgår kom min nya kamera hem till mig, jag är gör nöjd med detta köp. Min gamla, lilla, rosa casio har gjort sitt om man säger så. Nu mera är jag stolt ägare till en Canon G12, hurray! Jag har tagig ca 1000 bilder här inne i lägenheten men jag har inte haft allt för mycket tid över till att sitta ner och läsa alla instruktioner, jag köpte nämligen till två olika linser men jag trodde fel när jag trodde att det bara var att trycka på dom och sen var allt klart....Massa kvar att lära, massa. Men jag är väldigt glad att den hann komma innan jag och familjen far ut på äventyr.

Så, vad återstår av dagen? Jo jag ska laga mat om en stund, det blir kycklingburgare eller kycklingsallad, sen ska jag måla naglarna och piffa till mig för ikväll är det beer pong-kväll :)

Här kommer lite bilder från gammal och ny kamera:


Festklädd!


Min nya elefantring och mitt St. Partick's nagellack


Utsikten jag aldrig tröttnar på


Första bilden någonsin med min nya kamera :)


Två jätte meningsfulla testfoton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0