Need more activities!


Jahaja! Då har man lite semester nu då, men vad ska man hitta på dessa dagar när ingen är hemma?

Just nu sitter jag vid datorn, har vart ute och gjort lite ärenden men känner ändå att jag måste göra något mer av dagen. Städa?.....näe. Gå på promenad?....näe. Måla tånaglarna?...kanske. Shoppa?  Hell yeah! men näe...har spenderat för mycket pengar redan och jag vill spara mig på den biten tills familjen kommer hit. Gaahs, what to do? Det är rätt kallt ute idag också, men imorgon ska det bli bättre, hoppas på att få gosa vid poolen nu i veckan så man kan bli lite brun någon gång.



Det här var ju roligt. Hahahahaha!

Fats igår var det rätt roligt, jag, Emelie, Kurt och hans kompis gick på bio. Vi såg 21 Jump Street, roligasta, bästatse filmen jag sett på länge. Alla måste se den :D Jag hade ont i magen hela kvällen från allt skrattande.



Channing Tatum är ju fruktansvärt ful ändå, tycker synd om honom....Aaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0