Saint Patrick's Day



Go morrron, go morron!

Idag lämnade pöjk nummer 2 för att åka hem till familjen över lovet. Connor åkte i torsdags och idag var det Seans tur. På tisdag får jag stället för mig själv i några dagar innan mor, far och bror kommer och hälsar på. Det kommer bli väldigt tomt men ändå skönt :)

Idag är det också Saint Patrick's Day och det ska jag försöka fira på något vis. Vi får se hur det går. Jag hoppades på att kunna grilla ikväll men just nu spöregnar det...men jag ska inte klaga! Det regnar max två gånger i månaden här, om äns det. Palmerna behöver vatten dom med :)

Just nu äter jag lite frukost och lyssnar på musik, jag gick upp ganska tidigt idag (för att vara mig på en lördag) 10.30! Så att jag kunde säga hejdå till Sean innan han åkte.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av min dag. Jag är helt ledig, ingen träning, inga läxor...hmmm. Jag ska nog bara göra ingenting!


Gårdagens frukost :) Asgoa fullkornspannkakor med Strawberries!!!!!





Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Härligt gumman ha det så skönt:)

Är Kurt osså borta?

2012-03-18 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0