SPRINGBREAK!


Tjollahopp!

Idag hade jag mina två sista finals :) Så nu är jag skol/plugg fri i hela två veckor, det ska bli fantastiskt härligt. Imorgon och på fredag har jag fortfarande praktik men jag behöver i alla fall inte stressa hem efteråt för att jobba med något jävla projekt! Huu, sköönt.

Idag tog jag mig frihetan att unna mig lite shopping, inte bra för bankkontot med väldigt bra för själen! Jag åt även en god kycklingsallad och glass :) Sen svettades jag på springbandet en stund...

Nu sitter jag här i min nya outfit och väntar på att Joe från klassen ska höra av sig, tanken var att vi skulle fira lite ikväll men det verkar som att det inte blir av :( Tråkigt med folk som inte svarar eller hör av sig när dom säkert redan är igång med kalaset och jag bara sitter här och väntar. Men men, jag får väl ta det lugnt ikväll och bara njuta av min första lediga kväll. Kanske blir det goa drinkar och skön musik i helgen istället :)

Alla mina roomates är knallsjuka, Connor hade hög feber och hysterisk hosta hela förra veckan och nu har även Sean och Kurt fått i sig skiten, men inte jag INTE! Haha, jag är sjukt glad över detta, fruktansvärt dålig timing må jag säga, Kurt missade alla sina Finals så nu måste han göra dom första veckan av nästa quarter istället. Stackars pöjk. Jag hade nog gott ändå bara för att får det ur världen.
Det komiska med detta är att jag är den enda som inte knarkar 1000 vitaminer och andra piller som amerikanerna här borta gör dagligen. Dom har fått mig till att köpa en burk multivitamin för kvinnor som jag tar lite då och då, och se vem som har bäst immunförsvar: Moaa :) In Your Face Bitches!


Igår hade vi ett litet pizza-party nere hos Mia, farligt gott!


Dagens shopping med Nicole och Mia(inte på bild)



Ha det gött!!!



Kommentarer
Postat av: vickelivickvick

oh yeah shopping är alltför bra för själen..... stackars plånboken, känner sig bortprioriterad när den måste banta hela tiden.

2012-03-21 @ 19:20:11
URL: http://minnievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0