Vad hände förra helgen?



Hejsan!

Nu tänkte jag uppdatera bloggen igen :) Som ni såg i förra inlägget så har jag haft väldigt lite tid över till att blogga men väldigt mycket att blogga om så nu, äntligen ska jag försöka komma ihåg allt.

Förra veckan Kom Annie hit tillsammans med hennes svenska roommate Julia. Dom hälsade på mig några kvällar och vi gick även ut en gång. Vi gick gill en bar som ligger tvärs över gatan och hade himla trevligt, sen gick vi hem till mig och efterfestade lite med mina roommates + folk som hänge med hem från krogen (ca 100 st). Lyckad kväll må jag säga :)

Under samma tid som Annie var här så hälsade även Connors kompis Sean på, han var rätt shnögg men jag fick ingen asbra bild på honom...Han och Connor åkte till Santa Barbara i lördags för att hänga med sina poolare och det slutade på akuten, Sean ramlade i badrummet och slog i huvudet på handfatskanten. Han överlevde men mådde lite halvkasst resten av helgen.

Jag blev upphämtat av Emelie och Lara samma dag och blev körd hela vägen till Topanga (där både Emelie och Lara jobbar och bor) Topanga ligger i, eller nära Santa Monica och är en av de finaste platserna jag sett, tjejerna bor upp i bergen och på väg dit åker man på dom coolaste kringelikrokvägaran ever! Anledningen att vi åkte dit den här gångnen var för att Lara hade sin 20-års fest, Vi åt riktig mexikansk tacos med grillat kött och starka såser, drack lite gott och blandat och avslutade kvällen högst uppe i ett torn på toppen av det högsta berget i Topanga, kanonkväll helt enkelt!

På söndagen hängde jag vid poolen en stund, pluggade lite, tränade lite och åt middag med Connor, Emelie, Sean och Sean på Cheesecake Factory. Jag åt en jättegod Kyckling, parmesan sandwich och köpte med mig en chokladmousse cheesekace som jag fortfarande har kvar en bit av :)


Yommy och Sean


Annie och Julia



Tjusigt värre!


Hemma hos Lara, Taco BBQ på verandan :)


Gröna Drinkfan! Mit Jordgubbaaar och födelsegasbarnet Lara såklart :)

Det var nog allt de! Nu ser jag fram emot en helg fylld av plugg, träning och ångest...

Ses på andra sidan!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gillar din uppaderade blogg, låter smaskens med grillad tacos mums

2012-03-10 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0