En riktig kanonhelg!


Nu har jag tvingats tillbaka från en underbar helg med massa goa folk, sol, bad och drinkar! Man fick en liten kick imrose påväg till skolan av allt roligt som hänt i helgen och att det förhoppningsvis kommer bli lika kul under kommande helgdagarna.

I fredags kom Emelie och Lara hit, vi hade köpt tacos, tårta och SPRIT! Båda två hade tjusiga sommarklänningar och solbränna, hur bra kan de va? Vi började kvällen med lite mat och dryck, spelade lite kort och gick sen till grannen en stund på lite fest. Den festen var mindre bra så vi gick tillbaka hem till mig och frotsatte med vårat kortspel och tjejsnack :) Det var allmänt trevligt hela kvällen och vi hade även äran att träffa på lite nya svennar.

På lördagen gick vi ner till poolen och gottade oss i flera timmar. Sedan dom gjort om vid poolen är det alltid packat på helgerna, just denna dag var det poolparty/BBQ på schemat. Jag brände mig lite :( Men det gör ingenting för vi hade hur kul som helst! Vid 4 tiden åkte flickoran tillbaka till Topanga och jag följde med Kurt på en avskedsfest hos en isländsk tjej som bjöd på grillat och live musik. Trveligt trevligt! (Fast det var inte trevligt att Tjejerna åkte hem)

Detta var sista helgen i LA för Emelie, har vi tur så ses vi igen om några veckor innan hon åker hem :) Annars Så vill jag önska henne en underbar vistelse på Hawaii och i Las vegas!


Välkomstdrinkar!


Sommarbruttorna :)




Visst Connor, det var den enda kortleken dom hade i affären...






Ser det lagom tråkigt ut eller?



Jaja, det var allt för denna gångnen, Ha det göttans!

Kommentarer
Postat av: Emelie Björk

Åååh värsta paradiset! Tack för en gó helg! <3

2012-05-22 @ 03:56:28
URL: http://emeliebjork.blogspot.com/
Postat av: Favoritbrorsan

Haha, bad du Connor köpa kort...

2012-05-22 @ 10:02:09
Postat av: Mamsen

Sommarklänning till Josse tack

2012-05-24 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0