Fest hos Beta!


Hej hopp!

Nu är den här underbara veckan snart över. Jag har haft 9 midterms och tusen andra saker för mig så nu ska jag försöka andas igen. Jag har pluggat dag och natt för alla prov och inlämningar som har varit, och nej jag är inte klar än... Proven gick sådär, de flesta gick väldigt bra men på ett prov fick jag totalt jävla hjärnsläpp och på några andra gjorde jag slarvfel :( men jag fick nog godkännt på alla i alla fall :)

Igår gick jag direkt från skolan till praktiken och gick därifrån kl 4 på morgonen. Vi hade ett event med mat, öppen bar och livemusik. Det var hur kul som helst! Jag var bossen och vandrade runt, runt, runt hela kvällen och såg till att allt såg bra ut. Efter att dom flesta hade gått hem så hade vi som jobbade plus några till en liten efterfest :) Mycket bra avslutning på kvällen!

Nu sitter jag här med lite skallebank och trötta ögon redo att ta livet som det kommer. Dagens aktiviteter består av: Besöka praktiken en stund, plugga, träna, ringa lite folk och klappa Yumyum. Vad ska ni hitta på??

Här är lite bilder från gårdagens festligheter:


Theo och hans lilla lunchpizza


Mina kollegor provsmakar baren: Theo i soffan, Justin med hatt och röda kängor, Billy i vit t-shirt, Roland i svart t-shirt och..och...Lars- Ove i helsvart?


Bartender och serveringsbrudarna!


Våra ljudtekniker, Roland och Erin



Musica!!

Nu ska jag gå och klappa vovven, ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du e bäst, miss you litle darling

2012-05-11 @ 19:15:29
Postat av: Bästebrorsan

Jag tror att du drog i dig hela pizzan själv!

2012-05-22 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0