Lite Nytt och Fräscht


Hej mina gullungar!

Som ni ser så har jag bytt bakgrundsbild. Jag upptäckte för ett tag sedan att om man har en väldigt stor datorskärm så såg bilden jag hade väligt knepig ut, Den upprepade sig och det var skarvar överallt. Jag har inte kunnat se det innan för på min lite mindre skärm så passade den ju så klart perfekt :) men nu har jag åltså ändrat till en bild som jag tror ska se likadan ut på både stor och liten skärm, Se till att höra av er om den är för jobbig för ögonen eller om den ser konstig ut i eran dator. Tack tack!

Nu har jag fått tillbaka 3 rättade midterms än så länge, godkännt på alla: Japp! Jag fick 105% på ett proven vilket jag är ganska nöjd med och på dom andra fick jag lite sämre men det var väntat. Idag ska gå till skolan och få veta ytterligare 3 resultat. Oh så spännande!

Annars då? Jo den kommande veckan ska det bli kanonväder (kanske föör varmt) och till helgen är det dagt att ta farväl av Emelie som ska på familjesemester och sen åker hon hem till Svergie. Det blir inte så länge innan vi ses på andra sidan men ändå. Emelie har varit grymt bra att ha här LA, Typ min enda tjejkompis, och vad blir det av en utan en sån? trots att det suger att hon ska åka hem så ser jag verkligen fram emot att börja umgås mer på hemmaplan, vi har inte varit så duktiga med det de senaste 10 åren...:)

Nu blev det bråttom! Måsta springa till skolfan...Hej då!


En bild från första veckan i Hollywood

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänk vad tiden rusar i väg

2012-06-22 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0