Trött kvinna i 20 årsåldern



Ööh!

En vecka sedan sist eller? Inte pra inte pra...

Jag har varit upptagen med annat så som sol och bad, drinkdrickande och hundar i hemmet. Under långhelgen här borta så kom Connors kompis Caleb på besök. Connor åkte hela vägen hem till Sacramento för att hämta honom och hunden Dubee. Det tar ju bara 7 timmar per väg :)

Varför hade vi långhelg och inte ni? I måndags vart det Memorial Day här i Americat, man hyllar alla soldater som har dött i strid under åren. Känns la gött att vi inte behöver ha en sån dag ännu.


Helgen har ändå varit bra, fick tid att slappa lite, festa lite och plugga lite. Dock har jag vänt på dygnet en aning så har fått ett par sömnlösa nätter nu i veckan, man blir så go och glad på dagarna i skolan när man inte sover! Fy Fan... Träningsdag idag också, känner att det kommer bli hur kul som helst :)

Jag har lite bilder från i helgen samt mer detaljer men jag orkar inte blogga mer just nu. Ska försöka sova lite mer inatt så att jag kan få till ett bra inlägg imorgon.

Ni får ha det så bra tills vi hörs igen!



Lite olika bilder som beskriver denna röda måndag.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja e åsså trött jäsp

2012-05-31 @ 08:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0