Hej på er!



Nu har jag fått tillbaka resultaten från nästan alla mina midterms, det var bättre än väntat :) samalagt fick jag 100% på tre prov, hur gött är inte det? Nästa vecka får jag reda på det sista provet men jag är rätt säker på att jag klarade mig.

Nu har jag skrytigt färdigt för idag ;)

Jag har jättemycket träningsvärk i mina tuttmuskler så jag känner mig som en ynklig gammal gubbe. Annars så är det rätt bra med mig, skolan känns lite lugnare nu, praktiken är över så jag är ledig på trosdagar och fredagar. Jag har gått på bio en del det senaste och fått sett massa bra filmer. Jag och Madison från klassen gick på en så kallad pre-screening för The Dictator, känndes lite coolt att få se filmen 3 veckor innan den hade premiär. Den har hur jävla roligt som helst om inte annat så jag rekomenderar att ni ser den snarast! Jag såg även Dark Shadows med Johnny Depp, den är var okej, han var grym som vanligt men själva storyn var lite trökig...

Nu ser vi fram till imorgon då Emelie och Lara kommer hit på kalas! Vi ska festa till det med mat och dryck för att ta farväl av Underbara Emelie som lämnar oss inom kort så nu måste vi se till att ha riktigt kul en sista gång tillsammans här i LA! Förhoppningsvis blir det lite roliga bilder från detta spektakel i något kommande inlägg.


Mor min! Så här ser det ut vid poolen nu, ska ta mer bilder så ni får se allt nytt :) Det är jättefint!


Dagens drink: tvål&vatten


Titta va Yumyum stökar ner!


Mitt nya nagellack :)

Fick lite inspiration från en blogg häromdagen, dom andvände tejp för måla linjer och olika mönster, typ som man tejpar runt förster och dörrar när man målar väggarna. Lite pilligt men snyggt blev det :)

Kommentarer
Postat av: amanda leeeeeepik

Hay bruden! snygga naglar, usch va dåliga vi är på att skypa. har ju typ glömt bort hur du ser ut..!

2012-05-18 @ 14:58:25
Postat av: Anonym

Duktiga gumman du e bäst!! Krama Emelie från oss. Pyttsan o skälla stöket på yummi:)

2012-05-18 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0