Tråkigt värre!



God morgon :)

Nu är jag här igen!

I veckan har vi haft dåligt väder med lite regn och massa moln, skolan har vart lite grå och trist den med. En av våra lärare skulle vara 30 minuter sen till en lektion men han dök inte upp alls, det var andra gågnen han lyckades med det, så nu måste vi komma till skolan 4 timmar extra för att gå igenom det vi "missade". Jävla dålig stil tycker jag. I alla fall så ska jag äntligen få jobba mina sista 8 timmar på praktiken i morgon, börjar kl 8 på morronen!! Jag har inte varit där på en hel månad och jag började bli orolig för om jag inte får gjort mina timmar innan terminen är slut så får jag IG i den kursen. Och det vill jag ju inte ha. Jag ska även hjälpa till på ett av hans event nästa onsdag och då kanske jag till och med får lite betalt :D

Så idag då är jag ledig. Jag börjar dagen med mina fantastiska fullkornspannkakor och ska sedan städa och plugga tills jag blöör.  Nästa vecka är det MIDTERMS! Jippi :) Hela lördagen ska spenderas med en klasskompis för hon måste hjälpa mig med matten...Vi ska också hjälpas åt med resten av våra tusen projekt och annat bös.

Utöver skolan så har jag väl inte så mycket som pågår i mitt liv just nu, försöker bara koncentrerar mig nu det sista så att jag kommer hem med vettiga betyg. Fast jag har shoppat en del nu igen, beställde ett par Converse i förrgår och köpte lite smycken förra helgen. Härligt värre!


Pizzan jag åt i Söndags, rätt äcklig tyvärr :( Men kakan var go den!


Mina nyaste juveler :)


Gårdagens omelett och fångst på gatan, det gick omkring massa Mentosfolk på gatan igår och delade ut gottis :) Men det sparar vi till lördagsmyset!


Jahaja, nu vet jag inte om jag har någonting mer på hjärtat. Jag får se till att börja göra lite roligare saker så att det finns något vettingt att skriva om. De senatse inläggen har handlat allt för mycket om skolan tycker jag, ber om ursäkt för detta, jag ska skärpa mig!
Den här videon är helt fantastisk så Check It OUT!!!

Vi hörser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0