Idag är det Söndag



Hola que tal?

Igår firade vi El cinco de Mayo här i Americat, Mexicos nationaldag om jag inte misstar mig helt.
Personligen hedrade jag detta land genom att plugga i 6 timmar med en klasskompis och sedan avslutade vi kvällen med att gå på bio. Fast filmen vi ville se var inställd så vi köpte glass istället :)

I fredags var jag på praktiken för första gågnen på evigheter, jag fick äran att städa samt skriva en iköpslista till kalaset vi ska ha på onsdag. Nu har jag i alla fall mina obligatoriska timmar avklarade vilket innebär att jag får gokännt i den kursen. Som grädden på moset hade även mina skor anlänt lagom tills jag kom hem från jobbet. Jag beställde ju ett par Converse i veckan om ni minns detta. Jag är väldigt nöjd med mitt köp och dom passar perfekt, dock har jag redan skoskav så att det gör ont vilka skor jag än har på mig. Sånt e livet!

Nu sitter vi samlade i soffan i väntan på slutspels-hockey. Seans Orangea lag spelar idag och jag har bestämt mig för att delta i denna livsviktiga aktivitet. Förutom soffhäng så har jag även hunnit med lite poolhäng och lite mathandlinghäng idag. Det handlar bara om god planering om man vill hinna med allt som livet har att erbjuda :)


Såhär såg mitt nystädade rum ut för två dagar sedan :)


Mina nya skoor!


Jag rakade mitt första huvud i fredags. Det gick bättre än förväntat men fan va hårigt det blev överallt!


Vi tog den lilla bussen upp till Universal Citywalk för att gå på bio, ja ni vet ju hur gick...


Vi gick hit istället


Nu ska jag se på höckey, vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Var det Sean som blev snaggad? Snygga svarta ConV

2012-05-09 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0