Jul på Liseberg

 
Hej hej!
 
Nu har jag varit sjuk i en vecka, fick lite ont i halsen i måndags sedan har det bara gått ut för. I lördags och igår har varit värst med snor i hela hjärnan, ont lite över allt osv. Men ändå gick jag till jobbet! Tråkigast av allt är att jag inte har kunnat träna. Hoppas på att vara helt redo imorgon eller på onsdag för idag mår jag betydligt bättre.
 
I alla fall, i lördag jobbade jag först och sedan åkte vi alla direkt till Liseberg där vi käkade görgott julbord på Hamgkrogen (den som ligger breve Gasten) sedan stack vi ut i kylan och körde 5-kamp. Vi hade jättetrevligt hela kvällen förutom att det faktiskt var väldigt kallt ute, jag kom på delad näst-sista plats i tävlingen och vann inte ett jävla skit på lyckohjulen men glad var jag ändå. Jag fick ju kolla på nästan alla djuren och inhandla mina brända mandlar trots allt :)
 
Så vad sker nu i veckan? Jobb, förhoppningsvis träning, kanske lite julklappsshopping och mental förberedelse för julbak och pyntning.
 
Jag vill också passa på att skryta om mina nya mobil--- iPhone 5 :D Efter en jävligt lång leveranstid har den äntligen kommit så nu ska jag börja samla på roliga, snygga och praktiska skal så att jag kan matcha den med mina outfits eller mitt humör.
 
Ni får ha en underbar måndag, tisdag och alla andra dagar innan nästa inlägg. Haj Haj!
 
Några av mina härliga kollegor :)

Kommentarer
Postat av: Faster Agneta

Stackars lilla dig att du har varit så sjuk. Är det en manlig förkylning du har fått??
Hoppas att du också får en bra måndag, det har ju inte börjat så bra, med det f.....b regnet.

Kramar från mig.

2012-11-26 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0