21 år!

 
 God kväll!
 
I lördags fyllde jag år, då hade jag lite fest i mitt hem. det blev tårtkalas så det stog härliga till. Jag och Johanna bakade fyra smarriga tårtor och på kvällen kom gästerna och åt upp dom. Hela kvällen blev väldigt lyckad, jag dansade så att jag hade träningsverk dagen efter och ett blåmärke på knäet :) Presenter fick jag också, massa fina presenter, pengar, presentkort på bio, vin, bakgrejer, godis, smink m.m. Ett stort tack till er alla! Och tack för gratulationerna :) Nu är det bara att leva vidare så blir man ännu äldre nästa år.
 
Imorgon blir det mera jobb, snart är det halloween och sen kommer tomten. Det går lite för fort i mina ögon men vad ska man göra åt saken?
 
 

Bakningsanda
 
Brorsans present med min matchande tårta :)

Jenny, Malin, Pontus och Lina
 
Mikael, Amanda, David, Marcus och Richard
 

Elise, Johanna och Malin dansar så fint :)
 

My gifts!

Blommor fick jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0