Dagens shopping- Truckskor

 
Viva la noche!
 
Idag har jag besökt storstan, jag åkte in vid halv 11 tiden och inledde utflykten med att gå vilse, eller vela runt rättare sagt. Huvudsyftet med statsbesöket var att införskaffa mig ett par svarta truckskor. Jag måste ha sånna när jag jobbar på systemet, in case någon trampar mig på tårna, eller ifall jag trampar på en champangekork. Att hitta denna butik som säljer diverse arbetsutrustning var inte det lättaste, jag gick åt fel håll enda tills jag kom fram. Jag tänker skriva med den där 15-minuterstrasken i mitt träingsprotokoll för jag blev änna lite svettig. Väl framme så gick allt på 5 röda. Jag ringde igår och bad dom lägga undan några par i min storlek så det fanns redan en låda med mitt namn på. Dom
var för stora och det fanns inga i mindre storlek så fick trycka ner en sula, kanske att jag får ha raggsockar också :) Så här fina är dom -------------->
 
 
 
 
Efter skokalaset påbörjade jag min första fönstershopping sedan jag kom hem fån USA. Liiite shopping blev det på gymgrossisten och life men annars var det mest drömmar som inte gick i uppfyllelse. Jag får vänta tills nästa år när jag har hunnit spara ihop lite i min shoppingbössa.
 
Nu återstår 45 minuter innan avspark mellan FCB och Benfica a la Champions League.
 
Vi hörrsh!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0