Halloweenparty!

 
 
Tjänare!
 
Va fint väder vi har, eller? Nä man ska väl inte klaga, vi ska vara glada att vi inte bor i New York-trakten just nu.

I helgen var jag på halloweenfest hos Mikael och till min stora förvåning så var nästan alla utklädda, seriöst utklädda till och med :) Jag var glad som fick chansen att utnyttja förra årets kostym iår igen och det var nog dom andra också för jag så himla snygg som humla :) Jag och Johanna fixade med pyntet, jag hade köpt halloweengodis och allt var så där trevligt mörkt och kusligt som det ska vara på en halloweenfest. Trots att jag hade en jättetrevlig kväll åkte jag ändå hem redan vid 12 för jag vart så fruktansvärt trött. Kan ha berott på träningen innan festen men jag tänker skylla på vinet!
 
Så här fina var vi i lördags:
 
Richard var hallick, Mikael var läskig joker, David var läskig clown och Henke var någon blandning mellan hulken och frankenstein med asfräcka uppblåsbara axlar under kostymen :)
 
Kossan Marcus
 
Malin, Elise, Julia och Lina i sitt fräschaste tillstånd.
 
Osså jaag!
 
Hade velat visa upp fina Johanna också men hon fanns ju inte med på bild (där man ser vad hon är) men hon var i alla fall en gudomligt vacker latindansare :)
 
Så var det med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0